söndag, september 06, 2009

Lite snabbt bara....

Dålig uppdatering, jo tack jag vet. Men som det ser ut nu har jag verkligen fullt upp!
Inte så mycket lektioner, visserligen, och inga kursböcker har jag fått i brevlådan än. Eller låda och låda, hålet i dörren...

Men nollningen (idag har jag fått ännu fler poäng) och fixning av lägenheten tar desto mer tid. Sen har jag dessutom åkt båt med delar av närmsta släkten på mammas sida, M/s Medvid utanför Huddik. Trevligt sätt att fira min och Gustavs tre års dag på, men också ett fint sätt att minnas alla underbara år med Skuttunge (var ett år sedan hon skuttade vidare)...

Idag var jag och Gustav på Ikea, igen.. Känns som om det kommer att bli x antal besök där framöver, skönt att det ligger så pass nära. Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen i vårt så gott som färdiga Malm sovrum (en av Ikeas serier)..

Btw, Grattis Kusin Johanna och här kommer en bild på hennes födelsedagspresent.

Inga kommentarer: