måndag, september 21, 2009

Hösten kom på besök


God morgon världen!
Idag vaknade inte klockan sju, utan strax innan åtta! Helt perfekt då jag ställt klockan på åtta.. Nu har jag hunnit städa badrummet, eller ja, så mycket det går.. Det hänger fortfarande massa blöt tvätt där.. Sen har jag fått i mig och Tusse frukost och nu ska jag snart packa och städa. Ikväll åker jag hem och kommer tillbaka på torsdagen, jag har äntligen hittat dit alla får sina mail. Bättre sent än aldrig.

Det är bara att konstantera att hösten är här. När jag öppnade till balkongen i morse låg ett litet höstlöv där. Jag tror inte Tux gillar hösten för han gjorde sitt bästa för att äta hösten! (Eller så tyckte han att matte var snål med frukosten...?)
Vid elva ska jag bege mig mot skolan och stan, det ger mig två timmar att fixa fram ett busskort, det borde jag väl klara?
Sen kanske jag hinenr skriva ut trycksaken, så att jag ser att det jag gjort håller även i tryck...
Men nu har jag viktigare saker för mig än att blogga!

Inga kommentarer: