torsdag, september 17, 2009

Massa gjort

Shit vad man hinner mycket då man inte tentapluggar! Idag har jag betalat hyran och kursböcker, bakat bullar, lagat och ätit mat, handlat mat, städat i köket, diskat, lekt med Nelly, fikat med Ewwe, virkat fladdermus och dessutom hunnit ta det lite lugnt. Ikväll blir det biobesök här i Sundsvall med Carro, Gustav och Hasse. Antingen blir det Gamer, The Ugly Truth eller Public Enemies har jag och Carro bestämt. Men vi var snälla nog att låta grabbarna vara med och bestämma vilken av dessa tre.

Nelly sov när de kom hit, så jag och Ewwe fick fika i lung och ro. Vi hann disskutera både det ena och andra, mycket trevligt hade vi. När Skrutten väl vaknade var det matdags och sen massa bus. Bollar och mina jongleringsdukar var jätte roliga. Hon fick också prova mössan som jag "quick knitat", "runtom-måttet" var lagomt, men det hade inte skadat med några varv till...

Inga kommentarer: