fredag, augusti 28, 2009

Se på f-n

Wow, så mycket som kunde gå fel. Men inte då!
Mamma står med nycklarna i handen nu. Så nu ska det packas släp, för se, vi fick täcksläp idag istället för ett flak med. Allting verkar ordna sig idag!
Men stressad har jag varit och ringt hit och dit under hela dagen, men nu har allting löst sig!
Jag fick de magiska siffrorna och kunde betala räkningen, kontraktet hade mitthem fått i retur, så kvartsvärden skulle få det och sedan ge till oss. Besiktningen har tydligen också gått bra, men det var något som skulle åtgärdas, så vi skulle ta det till veckan. Men det tar jag gärna när det löst sig så bra.
Sista dagen på jobbet är också avklarad, men i all stress kring flytten glömde jag baka en kaka. Shame on me! Men det kommer fler tillfällen. Jag ska dessutom mest troligt jobba mer nu i höst med så.

Nu ska det packas och glädjas! Vi får se när jag får tid att uppdatera, jag vet inte hur det ser ut med nätet i lägenheten då vi egentligen inte skulle få den nu..