onsdag, augusti 19, 2009

Några maskor till..

Det tar sig verkligen! Nu är väskan ihopsydd, nu stickas det för fullt på väskbandet. Vilket kommer att ta lite längre tid.. Inte nog med slätstickning, nu är det flätstickning som gäller! Syns kanske inte så jätte bra, men ett vant öga ser flätan i alla fall. Jag har dessutom inte kunnat undgå att se att sysidan har en väsktävling som inte går ut förrän min väska är klar. Så jag ska nog se om jag har en chans där! Wish me luck!
Jobbandet gick bra idag, vi har labyrint i macken, pilar på golvet och två utgångar.. Det är kul att det händer något, även om det blir lite bökigt..
Imorgon ska jag jobba tråkiga tider, 13-19 och sedan blir det väl ännu mer stickning!

1 kommentar:

Ann sa...

Låter underbart med streetracing i Sundsvall. De stackars invånarna kan behöva lite spänning i tillvaron.

Och inflyttningsfest låter som något för mig. Bara det passar sig med tider och allt vad det är så kommer jag väldigt gärna! :)