fredag, augusti 14, 2009

Lugnvik

Givetvis var det dåligt väder igår, så det blev inget bad för mig och Rellan. Istället blev det korsförhör och lite småprat om ditten och datten i några timmar...
Kvällen ängades (suprice!) åt virkning och lite film.
Idag har jag jobbat, gick ganska bra, trots att jag var trött och nu sitter jag i Lugnvik. Jag har också blivit av med några timmars arbete, dels det ni ser på bilden. Två hästtavlor till Gustavs storasyster, Linnéa som varit jätte duktig och kommit in på hästskola. Passande va?
Sen kommer det äldre kusingänget till Granvåg så jag lämnade två paket i deras brevlåda, bilder på dem kommer när jag vet att ägarna har öppnat sina respektive paket...
Men nu är jag som sagt i Lugnvik, har ätit fin och mycket god middag för att fira hur mycket bra händelser som helst... Och nu har jag fått konstaterat att min muskel;
1. Har ett konstigt namn
2. Är överspänd
3. Behöver slappna av
David Dragspelare och ryggproblemens slav har gjort en undersökning, han hittade x antal knutar och fler spänningar också.. Tur att skolan snart börjar så jag får komma i gång med träningen igen. Har hittat en bra studentförening, sportföreneningar, fotboll, innebandy, basket och volleyboll.. Bara att välja och vraka.
Imorgon blir det båttur med gänget, förhoppningsvis lite sol så man kan ligga på däck och sola!
Nu ska vi snart iväg och kika på Hasses nyköpta hus.

Inga kommentarer: