fredag, juni 26, 2009

Varmt!

Ytterligaren en kokande dag på jobbet är genomliden. Det är inte lätt att vara ungdom nu, på vinterhalvåret får man plugga eller gå arbetslös och när den underbara sommaren väl kommer, ja då får man helt plötsligt jobb... Man ska inte laga på vädret och det gör jag inte heller, jag klagar på mina arbetstider, som egentligen är helt okej. Men en dag som denna, min termometer visade maxgrad 42,3 ute idag, vore det inte helt fel att få ligga på en sandstrand, jämna till solbrännan och svalka sig i vattnet!
Men nu jobbar jag helgen sen får jag förhoppningsvis njuta av solen på måndag!
Och om två veckor har jag semester så det är bara att bita ihop...
På tal om semester så borde det styras upp lite mer, måste googla lite och sen få tag i Gustav... Dessutom måste Tuxboende säkerställas också.
Jag tycker inte om när saker och ting hänger löst, även om det brukar bli bra ändå.

Ikväll ska jag fortsätta på de knallrosa tjocksockarna och förhoppningsvis komma i säng lite tidigare så jag inte försover mig i morgon, med...

Inga kommentarer: