måndag, juni 29, 2009

Underbar dag i solen

Nog blev det en bikini i dag alltid! De råd jag fick från diverse håll, både gällande färger och modell lyckades jag uppfylla till stor del. Fick tips på massa olika färger och det är precis vad den är också!
Knytning och bra passform som Gustav önskade gick också att uppfylla i denna underbara skapelse.
Det roligaste var nog att det var Elias som hittade den! Men det var Cheri och jag som godkände den.

Men trots två bad, ett med Cheri och ett kvällsdopp med Gustav, i älven under dagen så lyckades jag inte få något kort med den på, så ni får nöja er med bilden från Kappahls hemsida. För er som vill se den live, slå en pling så far vi och badar!

Vi hittade också ett par snygga skor till Cheri så det var en lyckad shoppingdag. Men det gör det ännu svårare att fara och jobba i morgon, var så grymt härligt att vara ledig och bara ta det lugnt..
Men det kommer förhoppningsvis fler dagar!

Nu ska jag och Gustav fortsätta planera vår semester, det ser ut som om vi får ställa in vår Ölandstripp, men vi får det toppenbra även utan den! Mindre bilande, dessutom.

Inga kommentarer: