måndag, juni 15, 2009

Så här blev det!




Vad skönt det var att få klippa sig! Även om jag inte förberätt mig med bilder som jag brukar så är jag ändå nöjd. Jag har bara toppat lite på längden, men det är ordentligt urtunnat och mass uppklippt! Uppe på huvudet klippte hon bort mer än hälften av längden och luggen blev ordentligt mycket kortare den med. Skönt skönt.
Här är Före och Efter bilder! (Översta är före, oplattat hår, mitten efter oplattat hår och sista är plattat och stylat.) Återigen ber jag om ursäkt för den dåliga upplösningen, men min kamera har inte kommit flygande från Lugnvik. Får även be om ursäkt för mina en aning sura ansiktsuttryck...
Det känns som om plattången kommer att vara min bästis från och med nu! Tur att jag köpt en ny som är tusen gånger bättre än min gamla multitång. Nu har jag dessutom köpt någon magisk spray så att värmen inte ska förstöra håret heller! Det här bli kanon!

Inga kommentarer: