tisdag, juni 23, 2009

Gnarp - Here I come

Idag har jag jobbat, hände verkligen inte mycket. Macken är ju hälften så liten som den brukar, vilket innebär att det finns ännu mindre varor att fronta.
Det bästa som hände på jobbet idag var att jag fick två extra dagars semester! Emma vill byta två helger och det blev verkligen kanon!
Som det ser ut just nu blir det Kålmorden (där de har två delfinbebisar!!) och Skara Sommarland på semestern. Sen ska vi hitta lite fler, billigare, nöjen, som en sandstrand, rolig shopping stad eller spännande naturområde. Någon som har några bra idé på fint något sådant ställe söderut?

I kväll kom Marre förbi en sväng. Väldigt kul eftersom jag bara hann träffa henne en snabbis på stadsfesten. Vi hann snacka en massa innan hennes kille kom och hämtade henne.
Sen har jag packat väskan igen, i morgon bär det av till sommarparadiset, Gnarp / Fågelharn. Där ska det mysas, virkas (mamma har lovat att hjälpa mig med en beskrviningsdelblomsjal) och förhoppningsvis solas lite också! Vi ska även i väg till en garnaffär och kanske även en tygaffär, jag kommer bli som ett barn i en godisaffär.
Jag kommer även att få träffa mina småkusiner och moster + Mats en sväng.
Jag och Petter har spelat Timesplitters i kväll, men 3:an. Det var väldigt ovanat, speciellt med hur man skjuter. De har gjort en del ändringar, men inget man inte kan vänja sig vid.. Men jag vill fortfarande klara 2:an på hard.
Jag får lägga fanken till och smöra för brorsan någon dag så jag lyckas övertala honom sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.expressen.se/resor/1.1145629/sa-semestrar-du-helt-gratis
http://adseek.se/show/3875
http://www.aftonbladet.se/sommarisverige/article5348686.ab

Kanske kan ni få någon idé i ovanstående länkar... vet inte om alla fungerar men. :)