tisdag, mars 18, 2008

Våra vackra lådor

En bild på alla underbara lådor som vi vek idag!
De tycktes aldrig ta slut. Jag kommer att ha mardrömmar, man får men för livet på det där stället!
Lovisa har väl vikit flest, då jag har fördelen att jag kan med indesign så jag har suttit med det istället. Men vilket öde, det är tusen lådor som vi vikit, för hand! Rena slavgörat, den här praktiken suger så hårt! Enformig, enformig!
Jag kan inte begripa varför de tar emot två praktikanter samtidigt, inte något ont de andra två, men företaget har inte rimliga möjligheter att sysselsätta och lära så många samtidigt. Det är bättre att ge en person en bra praktik än två stycken en halvtjaskig. Jag har suttit långa stunder utan att ha haft någonting att göra. Det samma gäller Lovisa och det har bara gått två dagar för hennes del!
Det enda positiva är väl att den är i Trollhättan så jag får vara med Gustav på kvällen i alla fall!

Inga kommentarer: