måndag, mars 03, 2008

Innan avresan

Wie!
Snart, om ganska exakt en timme börjar jag min resa till Trollhättan..
Jag kommer fram imorgon vid tio tiden.. Anledningen till att det tar så lång tid är att jag har en helt underbar kompis i Sundsvall, Evelina (Ewwe), som jag passar på att tillbringa eftermiddagen och kvällen med.. Ska bli underbart att träffa dig igen, Ewwe..
Blir ju inte så där överdrivet ofta nu när du flyttat..
Sen vid halv tolv stiger jag på nattåget som ska ta mig till Göteborg där jag sk byta till ett regionaltåg vidare..
Ska bli skönt att komma iväg ett tag, men ännu skönare ska det bli att träffa Gustav och få spela fotboll utomhus!
Men nu ska jag bära väskor, lägga en sista hand på städningen (är så mycket trevligare att komma hem om det är fint) och ja stoppa något mer i magen..
Så ha det bra allihop!

Inga kommentarer: