söndag, september 19, 2010

Jag finns fortfarande

Ja, jag vet att nollningen är slut och att uppdateringen blivit ännu sämre här. Jag vet inte om det har att göra med att jag redan börjat tänka annorlunda när det gäller att skriva tack vare min nya utbildningen eller om det har att göra med att jag behöver plugga eller för att jag hellre umgås med Gustav. Mest troligt så är världen inte så svart och vit att det bara finns en orsak.. Just nu är jag i alla fall i Lugnvik hos svärföräldrarna, men ska strax sätta mig på en buss härifrån och lämna bort lillpojken för några dagar... Så då blir det kanske mer bloggat och mer pluggat... Givetvis har jag varit och röstat, fast igår. Förtidsröstat. Säkrast så när jag inte har 100 procentig koll på vilka regler som gäller på själva valdagen. Tycker det är underligt att det heter Valdagen när man kan rösta långt innan. Valdagen verkar mest vara en deadline för röstningen... Undra hur det ska gå.. Bra, hoppas jag.
Nu ska jag ta vara på den sista stunden innan jag och Gustav skiljs åt av bussen.
Ha det fint världen!

Inga kommentarer: