söndag, november 29, 2009

Ovilosam helg

God natt världen!
Nu är det hög tid att krypa ner under täcket och börja alstra värme... Klockan är mycket och imorgon kommer att bli en ännu längre dag än idag. Jag har jobbat idag och försökt hänga med i allt nytt. Det där med att hamburgare görs i ugn och inte på grillen, att tillaga pizza och kliva in i frysrummet. Man blir trött av förändringar samtidigt som det piggar upp omgivningen. Macken är nu jätte fin och det känns fräscht!
Imorgon, förutom jobb så är det marknaden, som jag missar men hinner hjälpa till att ställa upp varorna på bordet och sen hemfärd. Men det ska nog gå bra.
Men ta igen sig på helgen, något jag aldrig hört talas om. Sen måste jag när jag kommit hem sätta mig och leta konståkningsfakta också. Nästa stora projekt i utbildningens tecken. Grupparbete med en underbar grupp, we go to the top!

Inga kommentarer: