torsdag, november 05, 2009

Ny frilla


Alla älskar pixliga cambilder! Men jag är för lat för att ta några nya/be Gustav ta några. Dessutom har det snöregnat så jag ser ut som en dränkt råtta.
Men det syns ju ungefär hur det är.. Kort och långt plus att luggen är tillbaka! Det gillar jag, nu ska jag bara vänja mig, främst med den korta sidan men också att ha både långt och kort! Jag kommer se bra rolig ut i kväll på basketen, av princip och gammal vana kan jag inte idrotta utan uppsatt hår, men en tofs på en sida har väl också varit populärt? Så där på 80-talet någon gång?
Jag tycker det är dags att återinföra den trenden...
Idag hade vi examination på grupparbetet. Det gick sådär.. Men man kan inte ligga på topp jämnt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, vad otroligt snygg du blev i håret, Becka! Riktigt häftig frisyr med olika längd - lite osymmetriskt - och fräckt!

Take care
/Julia Öhrling

Linnea sa...

Det blev verkligen snyggt! Alla älskar pixliga cambilder, tro mig.. Perfekt för latmaskar som jag!