söndag, november 08, 2009

Morgon

God morgon dimmiga värld! Nu sitter jag i Lugnvik med en småsjuk Gustav, som alltid brukar påstå att han inte kan bli sjuk.. Men där ser man. Han har till och med varit sjuk mer än en dag, han påstår också att hans kropp "äter upp" bacillerna under en natt.
Jag har inte lyckats bli smittad, bara lite snorig, men det var jag innan Gustav..
I fredags var vi inne i Kramfors, Gustav tjafsade med arbetsförmedlingen och jag höll mitt vakande öga på media. Dessvärre var bara Perra där så jag får göra ett återbesök senare. Däremot lyckades jag och Gustav träffa Carro och Hans. Alltid lika trevligt!
Sen blev det givetvis dollar en sväng, som fick sälja massa onyttigheter och lite garn. Sen åkte vi hem till Gustavs föräldrar och bara hade det bra och lugnt. Jag har hunnit virka tre tawashi och fyra julstjärnor. Hade tänkt försöka sälja stjärnor först, men då måste jag hitta ett mönster på en fin först. Helst utan massa picotter, synd bara att de är så fina...

Inga kommentarer: