söndag, juli 13, 2008

Msn

När jag kom hem från jobbet slog på på datorn och loggade in på msn. Nästan på en gång börjar en kille, 16 år, prata med mig. Jag har ingen aning om vem killen är/var, ingen som finns på min kontaktlista. Men jag hade nog mina aningar om vilken kategori han tillhörde. Han påstod att han fått min msn via lunarstorm. Vilket det tyder på att det måste ha varit väldigt väldigt länge sen. Det var inte direkt igår jag loggade in på lunar jag säga.
Hur som fick jag helt rätt i min gissning (hade han varit trevlig hade jag nog kommit ihåg honom och haft kvar hans msn). Efter att ha utbytt ungefär tre fraser med varandra börjar han ge komplimanger om min visningsbild och frågar om jag vill starta camen.
Sen får brossan ta över samtalet, behövde ta en dusch, vattnet som skvätte från vägen var nog inte det renaste.
När jag återvänder till datorn har han kommit in på det privata stadiet. Det har "växt i byxan" för honom (inte min bror, alltså) och han sitter nu och runkar. Så nu vill ha se cam igen. Vi går med på det och Petter sitter i bilden och vinkar.
"Du är inte en kille det är en bror eller nåt". Skriver han. Vi nekar och säger att Petter heter Gustav (har hans namn som "andrahandskommentar), att tjejen på bilden är hans flickvän och att han är ensam hemma. Sen blir vi blockade (vilket jag också gjorde med honom). Kan bara hoppas att det vissnade i brallan för honom.

Eftersom jag tycker det är riktigt patetiskt att sitta och runka framför msn så är det kul att jävlas. Jag har ingeting emot att träffa nya människor via nätet och msn. Jag vet de som träffats på internet och sen blivit ihop, jätte gulligt. Jag har själv lärt känna nya människor med "hjälp" av msn. Men att sitta och runka i cam och prata med någon man inte känner är inte det lite över gränsen?

Men vill ni ha sådana vänner kan jag tipsa er om expressen eller aftonbladets chat. Skriv bara "kåt tjej visar allt, msn-adressen". Då ska ni få på addningar! Min kusin fick för x antal år sen för sig att spela mig det spratten. Hon skrev så en gång och jag hade 20 killar som addat mig! Dum som man var accepterade man alla.. Jag har en lång lista med blockar nu, kan jag lova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp han var ganska patetisk...

Det lär nog har vissnat för honom när han såg mig =D
Kul va det iaf!