torsdag, januari 14, 2010

Vindarna har vänt

Helt otroligt jag lever, om än knappt. Känner mig helt slutkörd och har knappt någon energi till övers. Men jag lever. Att min energi har legat någonstans vid noll har nog framgått kanske tydligt den senaste veckan. Nu är det äntligen över, bara en halvtimme kvar att ta sig igenom. Det ska bli så skönt att slippa slåss för sina åsikter och i slutänden ändå bara bli överkörd. Jag välkomnar teorikurserna med öppna armar. Låt mig läsa böcker, låt mig förstå gamla stofilers teorier om hur världen fungerar låt mig sätta ord på pränt. Låt mig sitta och slå i böcker för att underbygga mina påståenden med referat.

Det här grupparbetet har verkligen tagit mer än det gett. Men nu ska jag gå vidare, jag ska lägga det bakom och senare plocka fram det för att se om jag verkligen lärde mig något under det.
Nu ska jag börja le igen, jag ska börja orka, jag ska få tillbaka min energi!

1 kommentar:

Linnea sa...

Jag säger bara; äääntligen! Det var så komiskt att HC sa; "ni verkar ha haft så roligt ihop".