torsdag, januari 14, 2010

Ljuset har återvänt

Don't worry about a thing, Cause every little thing gonna be all right.

Nu känns livet mycket lättare. Jag har ätit en skumfrukt som smakade spännande...
Den var jätte stor och innehöll klyftor med skin hårt som tyg och "droppar" inuti (precis som vilken citrusfrukt som helst) som inte droppade utan var hårda... Tux godkände den. Jag tycker den smakar som en söt variant av grape med någon egen smak mitt i allting.

Imorgon  ska jag ta mig igenom den sista halvtimmen som kvar står på spöket, gratta Ida och sen ska jag och Linnea på stan. Därefter bär det av mot Lugnvik för övernattning och sedan är det Hasses stuga som gäller. Helgen ser med andra ord ut att bli toppen.. Jag är glad igen och jag känner hur livskraften sakta men säkert kommer tillbaka till mig.

2 kommentarer:

josefin den allsmäktige sa...

Tummen upp!

Idaaaali sa...

låt mig gissa att de var granatäpple? :)