söndag, januari 24, 2010

Inpulsförlamning

Läsa, plugga, jag? Nej då. Inte mer än nödvändigt. Jag har fortfarande 25 sidor kvar i första boken.. Hurra!
Imorgon börjar en ny vecka, jag tror till och med att vi har en lektion imorgon. Något som jag definitivt borde kolla upp. Något mer jag borde kolla upp är i fall jag kan tillgodose mig de poäng jag läste i Göteborg och på något vis inkludera dem i det jag läser nu. Ytterligare en sak att kolla upp...
Helgen är i övrigt varit mycket mycket lugn, för lugn skulle jag vilja påstå. Vi har städat lite, slängt bort massa tid framför våra datorer, bakat chibata, gått en promenad, jag har virkat en hel del och sett på tv och film...
Ibland önskar jag att något lite mer spännande skulle hända. Något som inte händer varje dag, bara något liten, men ovanligt. Fast det gör det inte...

Inga kommentarer: