torsdag, december 03, 2009

Virtuella Julkalendrar

Ho-ho! Här kommer en lista över "mina" virtuella julkalendrar som jag "öppnar" varje dag..

Oscars (typ en klasskompis) som kör en egen julkalender på bilddagboken. Varje dag tillkommer något på en bakgrundsbild och det roliga är att man kan önska vad man vill ska dyka upp! (Jag har redan önskat en julälg med tomteluva.)
Garnstudions ett nytt mönster varje dag på något litet julpyssel. Lite kul är att man ser alla luckorna, men man kan inte tjuvöppna dem...
Sysidans lite olika pysseltips varje dag.. Sådär bra, men helt okej..
Svt:s inte att glömma bort tv-kalendern. Men jag är ingen tv-människa så istället ser jag den här på webben. Jag har förälskat mig i svtplay.

Sen hittade jag en skum kalender idag som jag absoult inte fattar någonting av, men det kanske någon annan som gör det..

God jul allesammans!

Inga kommentarer: