måndag, december 28, 2009

Helg är helg.

Haha, tror ni det blev något tentaplugg för min del ikväll? Inte då, jag konstaterande att söndag är en helgdag och det är inte tänkt att man ska gå i skola på helger. Däremot tog jag och betalade böckerna jag behöver för att lösa uppgifter, ett steg i rätt riktning i alla fall. Man kan ju inte få allt.
Nu ska jag ta och krypa till kojs för att tillbringa flera långa sköna timmar under två varma täcken i snygga påslakan. Kan det bli härligare, oja, det kan det och det är det också. För imorgon kliver jag upp då jag själv vill, jag har ingen Gustav som vill få upp mig för att vi ska äta frukost och inget jobb som förväntar sig att jag inte ser ut som en lik då jag kommer dit som jag haft de två senaste dagarna. Imorgon ska det sovas sen blir det förhoppningsvis en sväng i backen med, jag fick liftkort i julklapp som jag längtar efter att få inviga. Jag var så knäpp att jag spände på brädan på min vanliga vinterskor och åkte ner för pulkabacken här hemma. Åh, vad jag vill åka! Blev ju knappt något i fjol dessutom har jag nya skor också! Ge mig backen, hit nu...
Som sagt, sängen först.

Inga kommentarer: