torsdag, juni 19, 2008

Lite sommarlov

Wie! Min kaktus har skaffat näsa! Den har inte vuxit på flera år så det var en liten kul suprice. Mina ekar, som jag fick av Gustavs familj, verkar må bra de med. Lökarna (vitlök och gullök) som jag planterade verkar ha det bra de med. Däremot börjar alla snittblommor som jag fick vid studenten börjar se lite ledsna ut.
Men det gör inte så mycket egentligen. Imorgon åker jag ju ändå bort. Efter att ha jobbat till halv sex tar jag bilen direkt till Köpmanholmen för att hinna med en båt, för att väl därute träffa Gustav och grabbarna igen. Ska bli kul att komma iväg en sväng. För efter att vi firat midsommar, ska vi sova en natt hemma hos Gustavs föräldrar och sen ska vi iväg till Birsta. En hel del att bli av med pengar! Tur att jag jobbar nu, men ska försöka hålla i mina pengar, även om det är svårt. Inte nog på det på kvällen far vi till sommarstugan i Gnarp (Fågelharn). Ska bli riktigt mysigt att vara där med själv med Gustav i tre hela dagarna! Sola och bada och slippa servera korv och hamburgare till hungriga bilåkare!
Ska bli otroligt skönt..
Så ha det så bra (=

Inga kommentarer: