tisdag, juni 10, 2008

Imorgon..


..ryker håret!
Äntligen är det dags igen! Jag ska klippa mig kort! Klippte mig kort i höstas och trots att det var ovant i början trivdes jag väldigt bra i det. Men sen blev det dags för mössprovning, jag ska inte säga hur jag såg ut i det korta håret och mössa, men snyggt var det inte.

Det blev till att spara ut igen. Håret växer väldigt snabbt tills det når mina axlar, sen har det egensinnig förmåga av att stanna i växten. Det är liksom nöjt med att vara så långt. Jag har försökt i flera år att få långt hår. Men det är skvatt omöjligt. Jag hörde en gång att håret inte "ska" bli längre och att de som kan få längre hår har en mutation i anlagen. Låter lite lustigt med tanke på hur många som faktiskt kan få längre hår. Men vem vet...

2 kommentarer:

Zara Jämtin sa...

Det blev jäättefint :):):)

Anonym sa...

Det ska bli intressant att se hur långt mitt hår kan bli innan jag blir less och klipper bort det igen. :P Men du är riktigt fin i kort hår. :) Kramar!