fredag, juni 13, 2008

Fredag den 13

Dagens största missöde är nog vädret. Stackars, stackars sollefteåstudenter. Inte nog med att det var grått, strax innan det var dags att hoppa upp på släpen (det var föresten inte så många som åkte runt) kom en riktig störtskur. Minst sagt onödigt och typiskt!
Jag var glad att det inte var jag som stod där i min vita klänning! Verkligen typiskt.
Hoppas det klarnar upp nu ikväll så de får en trevlig kväll i parken i alla fall. Imorgon vill vi också ha fint väder, i alla fall i Kramfors. Jag ska dit på stadsfesten, synd att jag inte hinner vara där under dagen, men jobb är jobb.
Imorgon är det "2 år jubileum" för dagen jag träffade Gustav. Så stadsfesten har nästan blivit en tradition i mitt liv nu. Grymt skön stämning, trevliga människor, (oftast) bra musik och karuseller!
Jag ska se om jag hittar ett par solglasögon med, har inte ägt ett par sen jag gick i femman. Tycker inte jag har passat i några, men nu har jag en "ny" ansiktsform efter klippningen. Så jag ska försöka, kan ju vara praktiskt när man är ute och kör.
Så jag får se om mina böner till vädergudarna blir besvarade denna gång, ser nästan ut som om det ljusar nu...

Inga kommentarer: