tisdag, april 20, 2010

Rörigt

Ibland gör man helt klart mindre lyckade saker, det här är helt klart dagens vinnare, trots att dagen knappt börjat.. Det ni ser är avloppet till diskhon i köket. Jag fick för mig att bara skruva lite.. En skruven ledde till den andra och till sist hade jag alla delar i handen. Visserligen är de rena nu, men vad hjälper det då man inte får tillbaka dem! Men jag antar att det bara är försöka vidare, de kan ju inte passa på så himla många olika sätt...  Jag menar, jag överraskade mig själv genom att överhuvudtaget röra vid allt äckel som var där nere i rörens alla krökar. Jag vill inte ens veta vad allt var för något, men en sak är då klar, det var många år sedan någon utforskade rören! En sak till, om ni skulle bli sjukt inspirerade att göra samma sak, slå inte på kranen vars avlopp du just skruvat i sär. Du får då en oönskad swimmingpool. Dessutom ta ett kort innan du ger dig på rören, det är så roligt att du till sist kommer att ha skruvat i sär allt och glömt var de ska sitta....

Inga kommentarer: