onsdag, april 14, 2010

Fjärilarna höll mig vaken

Nu ska jag alldeles strax bege mig ner till stan och sax och kam. Men huvva vad svårt jag hade att somna i natt och dessutom sen att sova. Jag vaknade med jämna mellanrum och en halvtimme för väckaren gav jag upp och klev upp. Det kändes bara krystat att ligga kvar och vänta på väckaren. Fjärilarna i min mage har flaxat omkring hela natten och jag har till och med drömt om vad jag ska göra. Min frisyr blev jätte häftig, jag hade chockrosa toppar lite här och där och en större slinga i luggen... Spikrakt var mitt hår också. Vid närmare eftertanke önskar jag nog mig inte chockrosa hår, men vi får se vad det blir! Spännande hur som.
Jag har nyss ätit frukost, klätt på mig neutrala kläder och duschat. Jag hoppas inte de ångrar sig nu när de får se mitt hår oplattat.. Jag är ett riktigt litet fluffhuvud, än så länge..!

Inga kommentarer: