fredag, februari 19, 2010

Jag överlistade skrivaren

Tänkte bara kort informera den av nyfiket väntande omvärld (eller invärld heter det ju...) att jag vann över skrivaren! Den fick dö några gånger, det bästa med maskiner som inte gör som de ska är att de går att starta om. Av någon oförklarlig (tro mig, jag har frågat Gustav) kan ett fel vara löst då...
Hur som fick jag ut min bild och sedan dess har jag sytt i x antal timmar. Fatta, flera timmar för ETT örngott! Nu är förväntningarna skyhöga över hur detta ser ut.. Men tji fick ni. Välkomna åter imorgon. Det är nämligen en födelsedagspresent inför morgondagen. Som för övrigt kommer att tillbringas med söta kalvar och hoppiga hundar. Tusse ryms på ett hörn han också.

1 kommentar:

Ann sa...

Tack älskade vän! Jag behöver dina uppmuntrande ord, de stärker mig. :) Och jag lovar, snart kommer bilder.. lyckades bara inte fixa rätt storlek på innerkuddarna.. men det blir kanske en bild utan innerkuddar, eller efter jag fixat till de kuddar jag köpt till rätt storlek.