söndag, februari 21, 2010

Födelsedagskalas

Såhär blev örngottet jag kämpade med hela fredagen. För de som är lika noll intresserade av traktor som jag är så kan jag tala om att det är en John Deere traktor och hjorten är deras logga. Fråga mig inte varför den går åt hållet som brukar vara reserverat för filmens skurkar.. Men så ser den ut, det är inte jag som spegelvänt den..

Hur som blev Bonden glad för örngottet och vi fick massa tårta. Även den skulle föreställa en traktor, men den blev för stor så det rymdes inga hjul. Den var god ändå, om än väldigt, väldigt stor. Vi fick också hur mycket pana cota som helst. Min mage är helt ur balans, men otroligt gott var det.
Nu är vi hemma igen och har inte gjort mycket överhuvudtaget. Vi skulle ha varit och hälsat på Emilia, men hon var sjukling idag så vi får ta det en annan gång. Vi skulle ha haft mamma här ungefär nu, men hon ville på konsert så hon blir sen...
Det är skönt att kursen är avslutad och att det börjar en ny imorgon. Förhoppningsvis blir den inte sämre än förra, fast det är ju i och för sig rätt svårt att bli.
Nu ska jag fortsätta att göra ingen nytta överhuvudtaget.

1 kommentar:

Nordic Rockabilly sa...

snyggt örngott, kan tro att det blev uppskattat ;)