måndag, februari 15, 2010

Hem-hemma

Nu är jag i Granvåg och har det bara bra. Ska försöka skriva hemtentan härifrån medan jag njuter av allt man har här som man inte har i en lägenhet. Ungefär det att man kan göra något roligare än ta en promenad om det råkar vara fint väder. Snowboard, skoter och pulka...
Jag har äntligen grattat syster också och för er med bra minne så gav jag en vink om att jag gjorde något till henne på datorn för ungefär en månad sen. Jag satt nämligen och illustrerade uggleträdet. Om ni känner igen ugglorna så är det från lagerhouse. Jag vet inte hur många gånger syster uttryckt sitt gillande mot dem, så jag tänkte att hon kunde få några egna...

Nu ska jag försöka skriva ner lite mer på någon av de fem frågorna. Skriver jag lite mer än två a4 per dag så ligger jag bra till. Har en a4 hittills, så det börjar bli dags att komma till någon poäng på fråga ett...

Inga kommentarer: