lördag, februari 06, 2010

Ikväll måste bli bra

Nu är det dags att rycka upp mig... Skoluppgifterna har gjort mig låg och det faktum att Gustav varit borta sent på kvällarna (på jobbet) har inte gjort det mycket roligare. Vilket gjorde att det kändes extra tungt när han nu skulle åka hem över helgen medan jag hade låst mig med planer här i Sundsvall.
Just nu väntar jag på Linnea som ska komma och äta middag med mig, det är så mycket bättre att äta tillsammans med någon.. Vilket jag verkligen fått svart på vitt den senaste veckan.
Sen framåt kvällen kommer det lite mer folk och förhoppningsvis blir det en toppen kväll.
Så idag har jag tokstädat hela lägenheten så det ska vara trivsamt här och imorgon kommer Gustav hem så får jag i alla fall en halv dag med honom innan vardagen ska börja igen.
Nu ska jag gå och småplocka lite i lägenheten....

1 kommentar:

Linnea sa...

Tack för maten, den var jättegod!