tisdag, april 12, 2011

Kära facebook...


Inte nog med att jag inte får komma åt min konto och chattsamtalet som precis kommit i gång.
Av 37 ord är 2 felstavade. Nu ska jag väl inte kasta sten i glashus, stavning är inte min starkaste sida. Men jag försöker. Använder rättstavningsprogram, läser igen, läser igen och ber andra läsa (åtminstone när det är är riktigt viktigt, som skolarbeten och artiklar). Slarvfel av en så stor organisation känns inte okej. Meddelandet är ungefär lika lång som en ingress och där är det dödsstraff för trovärdigheten att stava fel. Jag väljer helt enkelt att inte tro på er information och ska tok-uppdatera sidan bara för att jävlas med er (för en persons uppdateringar spelar säkert stor roll)....

"Det går inte att komma
år kontot just nu.
Ditt konto är inte tillgängligt just
u
på grund av ett problem med webbplatsen. Vi räknar med att lösa problemet inom kort. Vänligen försök igen om några minuter."

Jag borde kanske läsa mer i den underbara metodpraktikan i stället och låssas att jag lär mig något nyttigt...

Inga kommentarer: