tisdag, april 19, 2011

En liten liten liten ljusglimt

Jag har gett mig själv ytterligare en chans till en journalistiksommar nu. Det är ett väldigt löst långskott, så jag ska inte hoppas för mycket, vill inte behöva bli besviken igen. Men lite kan man ju hoppas i alla fall. I övrigt är det onsdag i morgon och då ska coop höra av sig. Kanske har bättre chans där, fast det var rätt många som var intervjun där också.. Vi får väl se helt enkelt... Om inte annat får jag kanske försöka hitta något eget spännande att gräva i. Det är ju också ett alternativ för att få lite erfarenhet..
Annars kommer det nog bli en hel del amigurumis. Jag har ju ingen nollning att planera hösten, men jag kommer nog smita in på Committs nollning ändå. Committ är roligare än Jfs.
Om en timme är det dags att fara till skolan för lite tråkig metod. Jag har somnat flera gånger i boken och börjar ge upp läsandet. Så det är nog dags att börja svara de gamla tentorna i stället..

Inga kommentarer: