onsdag, april 02, 2008

Hem för att stanna

Då var man hemma igen. Landade på svensk mark igår vid sju tiden. Sedan sträckkörde, mamma, jag och pappa från Arlanda till Sollefteå med fikauppehåll hos mormor i Hudiksvall. Resan har varit lyckad och vi är alla välbehållna, trots att vi flagnar. Vår vackra solbränna!
Jaja, solen kommer väl snart fram här med.
Idag blir det ingen skola för mig. Vi kom hem klockan tre i natt så det kändes inte lockande att kliva upp och åka in då. Hade tänkt åka in till idrotten (någon som är förvånad?). Men vid närmare eftertanke och det faktum att det var livräddning gjorde att jag avstod. Känns inte kul att bada med all flagnade hud, dessutom om det är livräddning brukar man åka livboj, med ryggen neråt. Vill inte riskera att mer hud skavs bort. Klåfingriga jag har redan dragit bort allt för mycket. Måste verkligen smörja och försöka sola ryggen till balen och studenten!
Just nu håller jag på föra över alla bilderna, blev närmare 350, ska kolla igenom dem och sedan kommer en del upp här. Ganska snart, skulle jag tro. Ska även ta och skriva mer utförligt om resan, men det kan ta lite tid...
Men som sagt jag lever och resan var lyckad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Velkomm back to Sweden som pappa brukar säga. :)
Nej, jag ska inte ha en ny balklänning, jag har köpt en klänning till studenten. Däremot ska jag försöka hitta något guldgult tyg att sy en ny balkjol av. Ska ju på två baler i år. ^^;
Härligt att du är hemma nu iallafall. Kramar i massor!! /Emmamma