tisdag, maj 13, 2008

Projektredovisningen

Shit, vad bra det gick! Powerpointen, jag lite snabbt igår, var toppen! Den gjorde det verkligen lätt att prata fritt om ämnet. Jag och Cd kompletterade varandra bra och fyllde i åt varandra. Vi fick till och med in lite omedveten humör också!
Bäst var ändå på slutet där vi hade lite tips till tvåorna.
¤ Tänk på valet av medarbetare
- Så att du verkligen väljer en medarbetare och inte tvärtom.
Då säger Cd; Ja, jag valde i alla fall rätt.
Och struktur och planering kom på köpet om man var i min grupp. Det stämmer nog också, jag vill ha koll på vad jag gör, när och hur.
Sen när vi berättade om Joniz fyra månader försenade svar.
Fick sedan höra att våran nog var den bästa. Vi hade lite struktur i alla fall, tror det var många som inte tagit/haft tid att förbereda någon presentation.
Men det verkar som att så länge jag slipper vara själv och så länge jag har något att visa upp och en "fristruktur" kan jag prata inför publik. Vilket alltid är något!
Projektarbetet är väl egentligen så gott som klart nu. Måste bara skriva ut, laminera (fram och baksida) och ringbinda allting. Tror vi var tvungna att hjälpa till med det. Men det får vänta till veckan och jag har skrivit mitt matteprov.
Skönt att något börjar bli klart i alla fall!

Inga kommentarer: