fredag, juli 01, 2011

Peace and Love

P&L är underbart. Fast bättre än så var The Ark. Längst fram vid räcket! Sjukt underbart!
Fast är riktigt trött i dag. Direkt efter konsertet (02.00) satt jag mig i bilen och körde till Gävle för att sätta mig på ett tåg där halv sex.
Några timmars sömn blev det innan jag var framme i Sundsvall och inne på redaktionen vid åtta.
Om någon timme får jag lite pussar och mat tillsammans med Gustav, sen går tåget tillbaka.
Jag tog bara 337 bilder på The Ark, så det kommer fler. Det riktigt kul att fota konserter. Jag älskar min pentax!
Mer bilder kommer så fort jag kommer hem på riktigt (söndag, fast mest troligt senare i veckan då jag sovit ut och duschat).

I övrigt är området jätteäckligt. Papperskorg folk, papperskorg.
Solen steker och jag är brun, höll på bränna mig men lyckades undvika det. Det är jobbigt att äta i värmen, men det måste man ändå. Har köpt en ny triangia eftersom jag inte hittade min. Det är tur att de delar ut saft och vatten gratis för det går ganska många liter genom kroppen varje dag.

Inga kommentarer: