onsdag, mars 30, 2011

En dag till!

I dag var ännu bättre än i går, eller kanske inte föresten. Jag har fått en till dag på Dagbladet, så i morgon ska jag dit! Helt underbart! Så i morgon gör jag min första dag som riktig journalist och inte som praktikant eller student! Det om något känns riktigt häftigt!
Skuggan ringde i dag också, hon kommer nästa fredag i stället. Perfekt, i bland går verkligen allt som man vill.. Hur kan det vara så?
Sen håller jag på planera nästa helg, eller närmare bestämt nästa lördag. 80-tals fest för att fira min to-todag (22-årsdag). Neon, benvärmare, pasteller och härlig musik! Det kommer bli grymt...
Nu är det snart fotboll igen och jag tänker inte skada knäet något mer...

I dag var det som sagt skola.. B-metod känns lika tråkigt som det låter.. Men klasskompisarna var roliga att se igen.. När jag kom hem så ägnade jag dagen åt att baka. Jag sa väl att vi köpt en ny brödfrys! Dessutom får jag besök i morgon kväll, syster och mor. Födelsedagsmamma som ska firas!

Inga kommentarer: