fredag, mars 18, 2011

Publicerad på webben

Nu är det den här veckans sista dag på Dagbladet. Men det känns skönt att det är två veckor praktik, så det är en vecka kvar. Jag trivs fortfarande jättebra. Jag har fått två artiklar publicerade på webben, en om män med kort medellivslängd och en om nya cykelvägar... Sen har jag haft två i tidningen med, den om cykelvägarna och en om ett gymnasiesamarbete med Kina. Men jag skulle anta att medellivslängden är med i dagens, sen är stilrapporten jag gjorde också med i dag. Dagbladet jobbar så att de lägger upp artiklar från dagens tidning på webben.
Tro vad jag ska ta reda på i dag. Det visar sig nog på morgonmötet!

I går kväll var det mat hos Ewwe och Nelly (Dennis får också vara med på ett hörn)... Jättegod mat och efterrätt, som alltid där. Sen fick jag en rolig bok med, massa hem som blivit fotade.
Men nu ska jag ta och platta håret, sen är det dags för cykelturen till Dagbladet. Jag ska låta bli att ramla den här gången, behöver inga mer blåmärken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Skaffa dubbdäck till din cykel så minskar du risken att köra omkull!

Björn Abelsson
Trafikplanerare