tisdag, augusti 31, 2010

Journaliststudent

Jag är världens lyckligaste just i detta nu! Jag har kommit in på journalist! Det är helt ofattbart och jag har nog fortfarande inte insett vad det innebär! Att en punkt på en lista jag skrev i årskurs åtta nu går att checka av! För så många år är det nu som jag haft siktet inställt på att bli journalist! 7 år, det är en tredje del av mitt liv. Det är väldigt, väldigt lång tid. Jag tror inte att ord kan beskriva den här känslan, inte än, men jag kanske kan efter tre år på journalistprogrammet kanske jag kan! Glädjetårarna bara rinner och har gjort det enda sedan Kerstin ringde mig och förvånat frågade om jag sökt till journalist vid ett tiden!
Det här är en sån stor grej för mig att det går ut sms till både höger och vänster, mamma och pappa rings! Det är helt underbart.

Förlåt gdk09 och commit - jag tycker fortfarande om er!

1 kommentar:

Kusin Sara sa...

Grattis grattis GRATTIS! :D Jag är så obeskrivligt glad för din skull! :D :D :D