lördag, augusti 28, 2010

Tjuvstartat

Nu är nollningen tjuvstartad! Vi var många Committare som igår grillade tillsammans på förrådet (studentboende i Sundsvall). (Betydligt fler än som är med på denhär bilden, de sitter bara utanför den.) Därefter gick vi till kåren, som inte riktigt var förberedda på vår anstormning. Men kvällen var grymt lyckad i alla fall! Vilket känns väldigt skönt. Sen dök mina två saknade upp också och jag blev alldeles varm inombords. Trodde inta att jag hade saknat dem så mycket, men så var det visst.
Nu har jag precis ätit frukost, av oförklarlig anledning (läs sympati) blev jag kvar på kårhuset och städade toaletter (av alla sysslor) så jag var inte hemma förrän klockan var fyra! Helt galet, speciellt med tanke på att jag var sovatrött redan vid ett. Det var en lugn kväll för min del. Gled runt och pratade med alla och såg till att folk hade det bra. Vilket det efter vad jag kunde utläsa de också hade. I kväll kör vi igen, det blir ungefär samma koncept som igår. Vi träffas på förrådet och sedan kårhuset. Skillnaden ligger i att fyra barer har öppet och serverar efter internationella teman, Mexico, Ibiza, Frankrike och Skottland. Det är Committ som anordnar så det kommer bli kanon. Själv hade jag tänkt leka vimmelfotograf. Jag måste ju se till att det händer saker i facebookgruppen så vi kan använda den som pålitlig informationsspridare. Med andra ord se till att det händer saker där så folk håller koll på den och på så sätt upptäcker vad vi vill förmedla!
Nä, nu ska jag gå och handla för om mindre än tre timmar börjar nollningen igen!

Inga kommentarer: