lördag, juli 10, 2010

Trött

Det har blivit aningen för få timmar med huvudet på kudden under de gångna dagarna och det börjar kännas nu. Igår kväll var det sås-fest, inte extremt märkvärdigt, men ändå väldigt trevligt och avslappnat. Men det innebar att jag inte var i säng förrän vid ett-tiden. Sen upp vid sju för att vid nio överta ratten. Låter det sjukt att jag stannade tre gånger för att inte somna till bakom ratten på en sträcka på fem mil... Hellre stanna en gång för mycket än vakna upp i diket - utan tvekan. Till sist kom jag och Tux ändå fram och jag kunde strax därpå åka till macken. Idag var segaste dagen på länge... Till att börja med var det ett tag sen det var med än fem timmar där och dessutom var det inte allt för mycket folk där. Nu håller jag på att elda för att få lite varmvatten till ett bubbelbad och sen blir det tidig kväll!
Nu är jag för trött för att skriva något mer, eller komma på något att skriva om.. Nu är det illa! God natt folk!

Inga kommentarer: