måndag, juli 16, 2012

Godkänd!

Wiho! Omtentan på uppgift ett är godkänd, ett c känns rätt stabilt där. Skönt. Dessutom, om jag har riktigt riktigt tur verkar det som om det bara är en uppgift till. Jag hade fått för mig att det var tre uppgifter och sedan en sammanfattande tentan. Men varje uppgift är på 2,5 hp och hela kursen är på 7,5 hp. Så logiskt sett borde det inte vara någon stor-tenta på slutet. Jag mejlade och frågade, så nu är det bara att hålla tummen.

Jag är tillbaka i Hudik efter en lördag i stugan. Där umgicks jag med mor och far samt mormor. Vi åt gott, spelade kubb, gick på dansbanedans (en upplevelse jag gärna hade kunnat vara utan) och bara slöade. I går kväll var det jobb igen och i kväll blir det mera jobb innan jag far hem till Sundsvall i morgon.
Nu ska jag försöka undersöka cykeldäcket. Jag misstänker pyspunka.

Inga kommentarer: