tisdag, juni 05, 2012

Rivka Virkar

Så nu har jag äntligen gjort klart allt som (jag tycker) krävs för att börja sprida adressen till min nya, andra blogg. Den är nischad mot handarbete och just nu i högre utsträckning virkning eftersom det är det som jag snöat in mig på just nu. Ett tag så handlade den här bloggen så mycket om handarbete att andra handarbetsbloggar länkade hit, vilket egentligen är helt fel. Så nu har jag äntligen styrt upp det och det är en av anledningarna att det varit så tyst här. Jag har lagt ner mer tid på att få det att bli en kombinerad blogg och hemsida som ska vara lättöverskådlig. Det har varit riktigt roligt även om jag varit ganska begränsade över bloggsnittet, men för enkelhetens skull har jag ändå valt att använda samma system som till den här bloggen. Allsmäktiga och övervakande Google.
Hur som, jag ska inte predika över den, utan ta och njuta av min och Gustavs semester i Ume.
Ta er gärna en titt; virkar.rivka.se.

1 kommentar:

Cheri sa...

Härligt att den har fått komma upp nu! Hoppas ni har en mysig semester!