torsdag, maj 31, 2012

Nedräkningen har börjat

Just nu är jag mitt i flyttkaoset. Så jag hinner inte berätta om allt fantastiskt som händer. Jag ska inte lova för mycket, men jag ska försöka med några snygga summeringar när jag befinner mig i skogarnas rike igen. Men direkt när jag kommit hem bär det av på semester till Foppaland och Björkarnas stad.
I helgen hade jag fin besök, vilket var underbart. Men inte heller det hinner jag berätta om just nu. Jag måste packa då flyttlastet för sakerna går i morgon precis efter att jag precis kommit innanför dörren. Men ni som är lite nyfikna kan kika in bilderna på gästens blogg.
Vill ni se vad som händer på jobbet, så finns det lite mer info i denna underbara lite för interna blogg.
Men nu ska jag baka klart kakorna, packa och försöka att inte glömma något. Vilket inte gått särskilt bra de senaste dagarna. Men vi gör ett nytt försök.

By the way. Min superenkät blir big big big i tidningen. Sex sidor och antydningar om bildetta med. Det ni. Känns som ett lämpligt sätt att avsluta praktiken på.

Inga kommentarer: