onsdag, april 11, 2012

Stockholmskollage

Så där, äntligen. Det har tagit många timmar för mycket. Bara för att bilden var så stor att den kunde täcka valfri vägg på hotellet, även när jag tyckte att jag krympt den tillräckligt. (Klicka på den så blir den lite större i alla fall, men inte väggstor.)
Ska det va, ska det va, tyckte jag men det gjorde varken min dator, photoshop eller bloggen. Tur att indesign alltid samarbetar med mig.

I morgon bitti, om bara några timmar går tåget norrut med mig medan Gustav blir kvar ytterligare ett dygn här nere. Det känns lite bakvänt. Men jag har praktikseminarium och han har jobbmöte här nere.
Nu ska jag försöka få vila ögonen i några timmar innan väckaren blir mitt hatobjekt. Blä för tidiga morgnar, jag är ett nattdjur.

1 kommentar:

Syster Liten sa...

Myyyysigt! Gillar bilden på dig när du luktar på blommorna, och hoppar med ballongerna. +bilden på Gustav utanför Kungligheten!!