tisdag, april 10, 2012

Njutbart

Vi fortsätter att ta det väldigt bra här i Storstan, även om inte allt blir som vi tänkt oss. Eller egentligen är det bara en sak som inte gått enligt planerna och det hade kunnat varit vårt fel, men i slutänden blev det SL:s fel. Men det var ändå vi som inte fick träna, ingen cykelpuls. Men i morgon, efter jobbet, blir det pump och där med.
I går var vi i väg och kolla på Fjärilar i Hagaparken och i dag har vi kollat på den dåliga båten. Båten som seglade drygt en kilometer och sedan fick tillbringa 333 år nere på havsbotten.
Vi har också hunnit med Vampyrkrog med goda glassdrinkar, lite shopping och god mat.
I kväll var det grand finale med Betner Direkt. Ja, jag har bokat biljett till så gott som varje show, så det så.
Det var bättre och mer intressant den här veckan, religion beror många, helt enkelt.

Som avslutning tänkte jag bjuda på dagens bästa kommentar.
- Någon som har en gissning på hur man fick veta vilken färg Vasa var målad i?, frågar guiden.
- Man sökte på internet, svarar kille 12 år.

Det ger en perspektiv på ens egen uppväxt. Jag hör nog till de sista som inte haft en dator under hela min uppväxt...

Ääh, nu ger jag upp. Det ska inte ta närmare ett dygn att få upp en bild (texten skrevs i går, måndag). Mitt fina kollage kommer senare!

Inga kommentarer: