onsdag, september 28, 2011

Mulet

Äntligen är grävet inlämnat och jag börjar kunna släppa det. Ett tag var det jättehemskt, jag tänkte inte på något annat, jag åt inte ordentligt (speciellt inte frukost) och hade svårt att somna. Jag är kanske inte någon grävande journalist, inte än i alla fall. Det blev förresten inte mycket till gräv för den delen heller.
Nu är det bara tusen och en andra uppgifter kvar och sen den där tentan också. Det känns som om de tryckt in en 15 hp kurs på 7,5 hp. Hur många uppgifter som helst och nästan ingen tid alls.
Sen är det höst nu och det känns som om jag blev snuvad på sommaren. Det var ingen lång period med sammanhängande soliga dagar.
Nu ska jag försöka plugga och rycka upp mig själv. Det finns roliga saker, det gäller bara att jag kommer på vad det är för något igen...

Inga kommentarer: