lördag, januari 28, 2012

Packa packa packa.. ..garn!

Tydligen behöver man ha saker med sig när man ska vara borta i fyra månader i sträck (eller nästan i sträck, det går säkert något tåg norrut med mig på senare i vår). Jag började packa i går kväll och kände mig rätt nöjd. Men jag fick ig av Gustav. Han hävdar att det inte räcker med en kasse garn...
Som vanligt har han väl rätt. Nu har jag fyllt en väska med kläder och resten (jag måste bara komma på vad resten egentligen är) är på gång. Tux har försökt packa ner sig i väskan också. Dessvärre är det ingen bra idé. Det bor två katter där jag ska bo och sen tror jag Tux skulle räknas som inneboende och jag får inte ha besök.
Nu ska jag ta och leta mer saker som kan vara bra att ha med sig..

Som virknålar, mönster, mera garn i andra färger, tjocklekar och material. Och ja, lite garn kanske..?

Inga kommentarer: